Головна » Статті » Інклюзивна освіта |
ІНФОРМАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНИЙ СЕМІНАР
ПЛАН СЕМІНАРУ 1. Актуальні проблеми навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами. Повідомлення теми і завдань семінару. Овчинников В.А, начальник міського науково-методичного центру 2. Стратегічна модель навчання учнів з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти на базі загальноосвітньої школи № 15. Гелюх Н.А., директор ЗОШ № 15 3. Функції служб інклюзивної освіти ЗОШ № 15. Гришина С.А., заступник директора ЗОШ № 15 з НВР 4. Пристрій моделі безперервної вертикалі «Дитячий садок - школа». Назаренко І.М., вчитель початкових класів 5. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти ЗОШ № 15. Савула В.В., практичний психолог ЗОШ № 15 6. Логопедическое супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти ЗОШ № 15. Ніколаєнко М.О. , Вчитель-логопед ЗОШ № 15 7. Педагогічний супровід дітей з особливими освітнімипотребами в умовах інклюзивної освіти ЗОШ № 15: - Педагогічний супровід дітей з порушеннями мовлення: Мельник Г.М. , Вчитель початкових класів - Педагогічний супровід дітей з низькими навчальними можливостями: Чайченко Л.А., вчитель початкових класів - Педагогічний супровід дітей з ДЦП: АнтоненкоЕ.Н., Вчитель початкових класів 8. Соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти ЗОШ № 15. Михайлова Т.Г., заступник директора ЗОШ № 15 по ВР | |
Переглядів: 627 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |