Головна » Статті » Інклюзивна освіта

ІНФОРМАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНИЙ СЕМІНАР
ПЛАН СЕМІНАРУ


1. Актуальні проблеми навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами. Повідомлення теми і завдань семінару.
Овчинников В.А, начальник міського науково-методичного центру

2. Стратегічна модель навчання учнів з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти на базі загальноосвітньої школи № 15.
Гелюх Н.А., директор ЗОШ № 15


3. Функції служб інклюзивної освіти ЗОШ № 15.
Гришина С.А., заступник директора ЗОШ № 15 з НВР


4. Пристрій моделі безперервної вертикалі «Дитячий садок - школа».
Назаренко І.М., вчитель початкових класів


5. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти ЗОШ № 15.
Савула В.В., практичний психолог ЗОШ № 15


6. Логопедическое супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти ЗОШ № 15.
Ніколаєнко М.О. , Вчитель-логопед ЗОШ № 15


7. Педагогічний супровід дітей з особливими освітнімипотребами в умовах інклюзивної освіти ЗОШ № 15:
- Педагогічний супровід дітей з порушеннями мовлення:
Мельник Г.М. , Вчитель початкових класів
- Педагогічний супровід дітей з низькими навчальними можливостями:
Чайченко Л.А., вчитель початкових класів
- Педагогічний супровід дітей з ДЦП:
АнтоненкоЕ.Н., Вчитель початкових класів


8. Соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти ЗОШ № 15.
Михайлова Т.Г., заступник директора ЗОШ № 15 по ВР
Категорія: Інклюзивна освіта | Додав: slavschool-15 (07.01.2013)
Переглядів: 627 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]